Tuesday, November 27

"barbatul ideal"

de cate ori nu ne-am gandit sau am fost intrebate de barbatul ideal? ei bine, eu nici nu mai imi aduc aminte de cate ori. ideea e ca un barbat, ca sa treaca de la simplul statut de barbat, la barbatul ideal trebuie doar sa avanseze prin prisma ta. adica, mai clar, trebuie sa te faca sa ajungi sa-l iubesti. ca doar n-o sa spui ca sotul vecinei de la 4 e barbatul visurilor tale. (decat daca te-ai indragostit de el si aici revenim in situatie initiala. e un cerc al conceptiei). daca intrebi un barbat cum vede femeia ideala, fara doar si poate iti va raspunde instinctiv: blonda(duhh!!), supla, cu sanii mari(care cred ca vin in pachet cu parul), ochi mari, albastrii si aici se opresc toti. n-o sa-ti zica niciunul ca vor o tipa inteligenta, dar si sexy, amuzanta, spontana. sau poate doar barbatul meu ideal. el vrea o femeie atipica, spontana, subtila, care sa stie sa gateasca, amuzanta si cu care sa se poata intelege din priviri. n-am sa spun daca sunt eu tipa pe care o cauta, dar el e barbatul pe care in vreau. si nu e nici inalt si chipes, plin de muschi si fara dinti, nici blond, cret cu ochii albastrii si sensibil ca o petala de floare. e amuzant si subtil, lucrat atat cat trebuie, are niste ochi in care te pierzi si un zambet dragut. (oricum, eu cred ca toti oamenii sunt superbi cand rad). stie sa ma faca sa zambesc si atunci cand sunt trista, sa ma duca la film si sa mancam floricele chiar si atunci cand mi-e greata, sa-mi ia toate grijile cu o privire. totusi, ma intorc la realitatea mea, in salajan, unde imi am domiciliul si las toate visele si aspiratiile pentru mine. sau nu.

3 comments:

sally said...

barbatul tau ideal e asta ...al meu ..eh...8->
foarte bun
ma iubeshte
doar p mine
toate il vor
el ma vrea p mine
devreme acasa
face tot c vreau eu sa faca
e ff bun [ am mai zis asta ?]
si romantic
si se gandeshte mai mult la placerile mele decat la ale lui
si ..8->

Flo said...

Ma bucur ca iti place tricoul :) E facut din suflet, doar e pentru frate`miu!

Solo Elias Tvee... vreo conexiune cu cei 3? :P

pheephee said...

... parerea mea? in fatza prietenilor si al grupului de prieteni orice baiat/ barbat va mentiona celebra blonda cu ochi albastrii si big-boobs... insa majoritatea nu vor doar ambalajul... majoritatea vor... in sinea lor... o persoana inteligenta... care sa stie sa-si exprime dragostea... si sa stie sa pastreze numai una(pentru k hay sa fim seriosi... cate dintre celebrele barbie sunt fidele?)...

nu stiu sa zic despre idealul meu... da nu e blonda:))...