Saturday, November 24

"saptamana 47"

hmmm....ultima saptamana a fost o totala amestecatura de evenimente si sentimente din viata mea. cand ma gandesc la saptamana trecuta nici nu am ceva clar in minte. imi aduc aminte de bal, unde urlat (alaturi de suie), am fumat, am flirtat, am dansat...nimic mai mult, de chiulul de luni si valea regilor-sally incerca cu disperare sa fie subtila, de filmul de marti-Ultima legiune, de Catalina si potentialul filmu-si acum regret, daca citesti, de ai mei, joi nu mai stiu ce am facut, de vineri si de ziar, de market8, de bowling, de razvan si de telefonul din tramvai, care mi-a limpezit mintea si m-a adus la starea mea normala de paranoia. multumesc tuturor celor care imi fac viata palpitanta.
*acum fac un paragraf separat special pentru treaba cu ziarul.
pentru necunoscatori, prietena mea cea mai buna a pus bazele unui ziar in liceul nostru-desi exista revista "sperante" inca din 47 ;;) si vineri a fost concursul pentru jurnalisti. au facut articole pe teme diverse si ramane acum ca noi-subalternii ei si cu ea- sa selectam tinerele condeie pentru redactia noastra. dar partea cea mai interesanta despre catalina si ziarul la care voiam sa ajung, este ca de fiecare data cand aduci vorba despre ziar si despre cum o sa fie si ce mai trebuie sa facem, nu se uita imediat la tine...se opreste o fractiune de secunda, se gandeste si ii apare zambetul pe fata (si articulez pentru ca e vorba de un anumit zambet, de nedescris, ca "the look") si prima replica pe care ti-o da inainte sa perceapa intrebarea sau afirmatia ta este: "Facem ziarul mai!!!!!!!!!" pe un ton intre suav si iritant. Oricum e incredibila, ii sclipesc ochii cand vorbeste de el si si-l doreste ca nimeni altcineva in liceul asta. imi place de ea cand e asa.( si sincera sa fiu, si mie imi surade ideea asta, mai ales ca detronam "sperante".)

1 comment:

floaredecolt said...

Eu iti urez doar "La cat mai multe saptamani bune!"