Thursday, November 15

"Urmeaza"

Starea mea de spirit in momentul de fata e de nedescris. Mi s-au deschis multe usi de-a lungul timpului, dar acum mi s-a deschis cea mai importanta. Usa care duce spre locul unde voiam sa ajung cel mai mult. Sa intru acolo si sa-mi las amprenta, sa-mi impregnez parfumul si sa ma cuibaresc la caldura. Sa simt iubirea direct de la sursa. Sa iubesc direct sursa. Sunt plina pana la refuz de sentimente tumultoase. Imi vine sa rad, sa plang, sa tip la lume sa stie. Pentru ca sunt fericita. Si totusi, in aceasta explozie de dorinta si anexiatate, mi-e frica sa nu gresesc cumva. Sa nu fiu la inaltimea asteptarilor sau sa calc stramb. Dar banuiesc ca fara aceste temeri nu as putea sa ma bucur de ce urmeaza. Pentru ca urmeaza, sa stiti. Vreau sa stie lumea intreaga. O sa ma lupt cu rutina, cu mine, cu societatea, dar o sa inving. Pentru ca asta e tot ceea ce conteaza pentru mine acum. Si pentru asta zambesc tamp in metrou in drum spre scoala. Ca sa stie lumea intreaga.

No comments: