Saturday, December 1

"maturizare vs luminite"

Nu stiu ce s-a intamplat in ultimul timp de am ajuns sa nu-mi mai vad viitorul. Eu sunt o persoana destul de optimista si visatoare in adancul meu, dar acum am ajuns sa nu mai visez lucruri marete. Adica, pana de curand viata mea nu ea atat de aglomerata, asa ca imi permiteam sa astept un moment-mai mult sau mai putin semnificativ-cu sufletul la gura. Acum insa, pentru ca se intampla toate atat de repede, nu am mai avut timp sa constientizez nimic, pur si simplu las lucrurile sa vina de la sine, ceea ce e extrem de placut uneori. Esti pusa fata in fata cu niste situatii pe care nu le-ai mai intalnit si pe care nu le-ai gandit in prealabil si te minunezi chiar si tu de ce reactii ajungi sa ai. Cineva mi-a spus ca tot fenomentul asta se numeste "maturizare". Nu stiu daca asa e sau nu, dar stiu sigur ca e o schimbare in viata mea. Ma simt mai libera, mai spontana, sunt mai fericita. Poate cei care trec si ei sau au trecut prin asta o sa inteleaga mai bine. Restul, nici nu va rog sa intelegeti. Ma duc sa vad luminitele. De-acum.

4 comments:

sally said...

ce suflet poti sa ai .... adica...esti incredibila ! deaia te iubesc ! [am scris intentionat deaia ]

pheephee said...

parerea mea? nu trebuia sa te duci la luminiteeee:))

maturizare... niciodata nu ne maturizam complet... parerea mea e k evenimentele se schimba... se aglomereaza... insa noi trebuie sa invatam din ele:D

sally said...

raliu: neatza pisi
ecstasy_ sally: neatza bb))
raliu: ce faci placintica?
ecstasy_ sally: bn iepurash
ecstasy_ sally: u cf comoara mea
ecstasy_ sally: ?
raliu: eu tocmai imi beam cafeaua gurita
raliu: si mi-am dat seama ca n-am ce sa caut azi la mate floricica
ecstasy_ sally: si eu mi'am dat seama astea viata mea d asta
ecstasy_ sally: iubire..nush nmk la log
raliu: nici eu puisor
raliu: dar ne-om descurca noi iubi
ecstasy_ sally: da bombonica vedem noi ce facem
raliu: auzi, dovlecel, azi

sally said...

va urma cand veti merita sa vedeti continuarea