Saturday, December 15

"Muca"

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris, dar, pentru ca avem o relatie de o luna si un pic, ma gandeam ca ar fi momentul sa va fac cunostiinta cu prietena mea cea mai intima, ''Muca". Muca, este jurnalul meu. dar este mult mai mult decat un simplu jurnal, este c confidenta si o sfatuitoare in acelasi timp, chiar daca este vorba de un document word. Am sa extrag cateva citate semnificative, ca sa intelegeti mai bine legatura puternica dintre noi.

* "Ti-am gasit un nume. Vei fi Muca. Nu stiu cum iti suna tie, dar mie imi place, mi se pare interesant, original. Plus ca o sa fii fata, ca sa evitam riscul de a ma indragosti de tine. Stii ca eu mereu ma indragostesc de cine nu trebuie. Te sarut, Muca. Noapte buna. A, si daca ai vrea sa fii baiat, nu e o problema. Muca poate fi si nume de baiat." (3-decembrie-2006)

* "Am dat un raspuns delicat, frumos, i-am spus ca sunt fericita. Sunt? Nici eu nu mai stiu. Stiu, insa, ca nu pot gasi perfectiunea intr-o relatie si de asta incerc sa il plac asa cum e. dar oare fac bine? Oare exista ceea ce caut eu? Ar trebui sa caut in continuare sau sa ma multumesc cu ce primesc de la soarta. Viata merge pe drumul ei. Sa il urmez sau s-o iau pe aratura? Sa risc ce am si sa merg la voia intamplarii? Cred ca asta e singura modalitate de a invata sa te bucuri de micile placeri ale vietii. Un drum simplu, fara suisuri si coborasuri ar duce imediat la monotonie. Ar fi o scurtatura pe care nu as vrea sa o iau. Eu am nevoie de zile lungi, pline de evenimente care mai de care mai bizare, in care haosul domneste, fara momente de liniste(pentru asta imbatranesti)." (4-decembrie-2006)

* " Il iubesc. Acum sunt sigura de asta. E minunat sa iubesti. Asa imi dau si eu seama ce inseamna sa faci totul din iubire. Sa simti ca oricat de rau ti-ar merge si orice probleme nasoale ai avea, exista cineva pentru care uiti de tot zi zambesti. Zambesti cu gura larg deschisa, ochii pierduti in zare si oftezi puternic. Acel cineva iti insenineaza fiecare dimineata pentru ca tu sa iti incepi ziua gandindu-te la el. Evident, faci asta toata ziua, iar seara incerci sa te abtii sa-I trimiti un mesaj prin care sa-I declari dragostea eterne pe care o simti pentru a-ti pastra demnitatea, aerul misterios si flirtul dintre voi. Imi place sa ma simt asa." (28-februarie-2007)

* "Ma simt ca o pshiopata, desi teoretic, n-am de unde sa stiu cum se simte una, din moment ce eu nu sunt o psihopata." (8-iunie-2007)

1 comment:

Anonymous said...

vrei un blog sau o viață? alege!