Wednesday, December 12

"Leapsa"

BEST

1. Male friend: Liviu, Mugur
2. Female friend: Catalina, Sally
3. Vacation: valcea 2006
4. Age: so far, so good
5. Memory: 15 februarie 2007

WORST

1. Time of day: trezirea
2. Day of the week: sambata
3. Food: paste cu zahar
4. Memory: in masina, la tara

LAST

1. Person you saw: vecina de la 5
2. Person you talked to on the phone: Steluta de la Salvati Copiii
3. Hugged: Sally
4. Text messaged: Liviu
5. IM: pheephee

YESTERDAY

1.What did you do: ieri....pai ieri m-am trezit cu febra...am baut cafeaua cu simina...m-am dus la scoala....am luat un 6 la mate (damn).....am facut poze pentru editorial.....apoi am fost cu liviu in visinica....am trecut pe la sala....si acasa, inapoi la febra
2. Who were you with: cu foarte multa lume...colegi, prieteni, parinti...necunoscuti...
3. Bad/Good day: o zi foarte semnificativa pentru mine
4. Lose something: timp, mereu pierd timp cu chestii inutile
5. Fall out with someone: nu

TODAY

1. What are you doing now: decupez bilete pentru concertul caritabil cu colinde
2. Today in general: teza la mate...asta cam spune totul...plus telefonul din metrou..
3. Wearing: camasa mea de noapte cu vacuta :P
4. What did you eat for lunch: guma...orbit alb, pastila..
5. Better than yesterday: conceptia mea despre viata...plus ca am scapat de teza la mate :)))

TOMORROW

1. Is: Joi
2. Got any plans: ma duc sa-mi iau scutirile maine dimineata de la centru....desi trebuia sa meet pheephee la coffee....(ups)...apoi scoala(test la logaritmi-shit)....apoi ma duc la trainingul anual al voluntarilor la Salvati...apoi liviu sau casa
3. Getting lucky: dubios indeed fif
4. Dislikes about tomorrow: ma trezesc devreme....dau test la mate...sunt racita cobza si trebuie sa ma dau jos din pat...
5. Do you have work: ...mda...?!

FAVORITES

1. Number: 12
2. Song: Louis Armstrong- What a wonderful world
3. Colour: verde
4. Season: toamna
5. State: Reoublica Cuba

CURRENTLY

1. With someone: ...hmm...seeing someone...
2. Missing someone: bunicii
3. Mood: ...ill mood se poate?...daca nu, atunci sunt excited
4. Wanting: realizare...in viata si in tot..

Trimis lui Pheephee de Irina. Si mie de Pheephee.

1 comment:

pheephee said...

da'l mai departe zbey:*