Monday, December 31

"2008, here i come"

Este 31 decembrie ora 1:41 am. Ultima zi din acest an, ultima zi de pregatiri pentru 2008. In 12 ore va fi un alt an si eu stau in pat cu lumina stinsa si ma gandesc ca e ultima noapte din 2007 in care mai dorm asa in culcusul meu. Mi-am facut multe sperante pentru anul care vine si sper sa realizez cat mai multe din infinitele mele dorinte. Totusi, se prevede un an destul de bun. 2+0+0+8=10, 1+0=1. Nu sunt fanatica, ci pur si simplu 1 poate fi interpretat in multe feluri: locul 1 la un concurs, unicitate, singuratate sau sufletul pereche, putin sau primul. Mie 1 imi sugereaza alb. Vreau sa fiu o persoana mai buna, sa ma ocup mai mult de ceilalti, sa iubesc, sa imi gasesc partener la dansuri, sa particip si la a 3a editie a Balului Vienez, sa am parte de un sweet sixteen minunat, sa ma bucur de prietenii mei si sa rad din toata inima ori de cate ori am ocazia. Vreau sa ajung sa fiu femeia pe care mi-o doresc cu adevarat. Sa fiu eu si sa ma bucur de fiecare clipa. Asta imi doresc cel mai mult de la 2008. Sa imi daruiasca fiecare clipa.

1 comment:

Unknown said...

doreste-ți să fii unică în viața cuiva