Wednesday, December 5

"Magia exista"

Magic e primul sarut. Magica e expresia de pe chipul unui copil cand deschide cadourile de sub brad. Magica e ideea de plecat in Cuba si miile de ganduri care imi fulgera mintea cand rostesc asta. Magic e tot ceea ce tine de prietenii tai adevarati. Magic e tot ceea ce te face sa razi din toata inima sau macar sa zambesti. Toata lumea e magica daca stii sa o observi. Trebuie sa stii sa deschizi ochii la magia de langa tine. Trebuie doar sa vezi cum toti ridica baghetele spre tine si sa le zambesti. Nu o sa cauti dulelul, dar o sa faci reverenta. Magia nu e o abilitate pe care o ai sau nu. Este o atitudine, o reactie, un bonus la ceea ce esti, daca stii sa o gasesti. Cand eram mica incercam sa mut obiecte cu privirea. Asta credeam eu ca e magia. Acum mi-am dat seama ca pot intr-adevar sa fac magie cu privirea. Dar nu consta deloc in miscarea obiectelor, ci a sentimentelor. Am observat ca pot sa trezesc sau sa-mi exprim niste sentimente doar prin privirea mea. Si asta e magie. Magia mea.

1 comment:

Unknown said...

si eu credeam asta cand eram mica. magia este in fiecare dintre noi, in special in lucrurile la care ne pricepem cel mai bine si in persoanele pe care le iubim cel mai mult. si cuba este intr'adevar o tara de vis. iubeste'o cu fiecare por. merita din plin.